Tuesday, September 3, 2013

Resepi ibu berpantang

Assalammualaikum...lagi dua bulan saya dijangka akan melahirkan anak yang kedua. InsyaAllah 1 November nanti. Tetiba teringin nak kongsikan menu berpantang. Mana tau kot-kot ada kat luar sana yang sedang tercari-cari menu berpantang. Yelah, kalau ikutkan yang basic, menu pantang ni tak lain bakar, stim, rebus. Tu je kan.

Resepi-resepi ni adalah daripada blog ibu hamil (hamil.mustaffa.org). Saya cuba paparkan resepi ni dalam bentuk yang lebih menarik beserta dengan gambar-gambar yang saya ambil daripada internet. Maknanya gambar-gambar ni tidaklah 100% betul ya. Ada 15 resepi kesemuanya. Hari ni saya kongsikan 4 resepi dulu ya.





Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan konsultansi

sms/Whatsapp/Line: 012-2923 994
email: adzah.adam@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...