Thursday, March 6, 2014

Nutriferon - penguat imunisasi badan anda

Oh oh ada berita gembira yang saya nak sangat share ni. Ini testimoni panjang lebar daripada kawan saya yang sangat berpuashati dengan pengambilan Nutriferon. Sekarang ni cuaca jerebu, kita mudah terdedah dengan persekitaran yang sangat tak elok. Demam, selsema, batuk...3 penyakit yang berjangkit dan bersambung-sambung kadang-kadang berminggu-minggu sekarang ni. Ini petanda sistem imunisasi badan kita sangat lemah.

Daripada kita asik amik ubat untuk legakan demam, selsema dan batuk tu, apa kata kita bertukar pada sesuatu yang lebih memberi tambah nilai untuk kesihatan tubuh badan kita. Kita ambil supplemen yang membantu menambahbaik mana-mana kekurangan vitamin dalam badan.

Ramai kawan-kawan saya sekarang dapat penyakit demam panas. Tambah-tambah musim panas. Dari pengalaman saya dan juga adik saya. Saya demam dalam satu bulan habis klinik.hospital saya pergi.tapi sama juga.hinggalah seorang kawan datang hantar benda ini.dengan pantas saya terus makan.waktu dia datang saya tak boleh bangun.Tapi dengan izin allah.alhamdulillah badan saya tak panas lagi.saya teruskan makan benda ni hinggalah betul-betul saya sihat.sekarang bila anak-anak atau sape yg rase nak demam saya cepat-cepat bagi benda ini.so tq banyak2 buat Adzah Adamsebab kenalkan saya benda ini.tq sgt2 sebab sudi kenalkan shaklee pada saya.insyaallah..saya sayang kawan-kawan saya..





Boleh hubungi saya, Adzah Adam melalui:

sms/whatsapp: 012-2923 994
emel: adzah.adam[at]gmail.com
fb: LetsBeBeautifulTogether
Shaklee ID: 888149

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...