Tuesday, March 12, 2013

Vita E Complex

Diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.

Manfaat utama Vita E Complex daripada Shaklee:

Melindungi jantung: Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat; mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.

Mempertingkat kemampuan reprodukif: Kajian pada tahun 1924, mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sprema mereka.

Anti-Penuaan: 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, acne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Anti-oksidan yang kuat: Pengambilan lebih daripada 1,200IU sehari untuk anti-oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imunisasi, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.

Kelestarian tenaga: Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

Memperbaiki arthritis: Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

Menghalang keguguran: Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom pra-haid dan sindrom menopaus seperti 'hot flush'. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin, keguguran.

Memperbaiki parut: Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Nota: Pakar nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (Beta carotene, vitamin C dan E) bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksidasi dalam melawan radikal bebas. Sila rujuk sini: Vitamin untuk kulit

Adakah anda mengambil vitamin E yang secukupnya?
Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas:



Testimoni yang telah mengambil Vita E Complex bersama-sama Vita-Lea



 ** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Boleh hubungi saya melalui:

sms: 012-2923 994
emel: adzah.adam[at]gmail.com
fb: LetsBeBeautifulTogether
Shaklee ID: 888149



 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...