Wednesday, January 9, 2013

Set menyusu

Klik gambar untuk imej yang lebih jelas

Produk yang disarankan di dalam set ini ialah:

1. Energising Soy Protein
Fungsi: menambah dan mengekalkan milk supply; menambah berat badan bayi secara sihat. ESP juga membantu menganjalkan bentuk payudara wanita terutama yang menyusukan anaknya. Semua ibu yang telah mencuba ESP mengakui kebenarannya. Payudara mudah rasa berat jika bayi lambat menyusu atau sesi perahan tertunda. Selain itu payudara tidak mudah lembik atau hilang keanjalan. Namun pengambilan yang konsisten membantu mendapatkan hasil yang terbaik.

2. Vita-Lea
Fungsi: sesetengah doktor menasihatkan agar ibu yang menyusu perlu memastikan pengambilan zat besi dalam menu harian agar si ibu tidak mudah pitam atau pening selepas memerah mahupun menyusukan anak. Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Walaubagaimanapun multivitamin beserta formula zat besi ini tidak disarankan diambil dengan  minuman susu kerana ianya akan mengurangkan efisiensi penyerapan zat besi oleh badan.

3. B-Complex
Fungsi: sebagai anti stress (penenang), membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan (glukos) kepada tenaga dan membantu ibu-ibu supaya sentiasa berfikiran positif. Bila kurangnya stress dan ibu ceria, secara automatik penghasilan susu akan lebih lancar.  
Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.
4. Ostematrix
Fungsi: mengatasi masalah sembelit, memberi tenaga dan dan mudah bangun dari tidur, mengekalkan tekanan darah normal, mengelakkan kemurungan, mengatasi masalah "water retention", mengatasi masalah pra-haid, mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang, membantu pengeluaran susu (milkbooster) dgn syarat perkara asas penyusuan dipatuhi, mengatasi masalah pereputan tulang, memastikan tulang padat bagi mengampu tubuh yang berat (jika ada masalah berat berlebihan).

5. Alfalfa Complex
Fungsi: sebagai milk booster, membantu mempercepatkan penghasilan susu.

6. Vitamin C
Fungsi: sangat penting untuk menjaga salur darah, sebagai antioksidan dan membantu meningkatkan antibodi ibu dan di dalam susuibu untuk anak yang sedang menyusu. Bagi ibu-ibu yg menghadapi puting melecet/luka/berdarah,insyaAllah akan mudah sembuh. Satu lagi kesannya kulit makin bersih, cerah dan cantik. Membantu pembentukan kolagen dengan lebih baik.

Nota: Set ini adalah saranan sahaja, anda boleh pilih supplemen yang mana yang anda mahu ambil berdasarkan kepada fungsi masing-masing.


Testimoni:


** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Boleh hubungi saya melalui:

sms: 012-2923 994
emel: adzah.adam[at]gmail.com
fb: Adzah Adam
ID Shaklee: 888149

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...