Thursday, March 7, 2013

Keperluan suplemen bagi ibu mengandung

Berikut ialah petikan status FB Dr. Hamid Arshat, Pakar Bidan dan Sakit Puan yang terkenal di Malaysia:

Kredit gambar: mamailoveu.blogspot.com

Wah, ini nasihat daripada seorang pakar yang telah berkhidmat di dalam bidang ini selama 19 tahun di hospital kerajaan dan sekarang membuka klinik beliau sendiri di Damansara (klinikdrhamidarshat.blogspot.com).

Jadi, ibu-ibu hamil di luar sana, jangan ragu-ragu dan risau bilamana ada antara nasihat-nasihat daripada kawan-kawan atau saudara-mara yang mengatakan kalau makan obimin, anak yang keluar akan besar. Ada sebab mengapa doktor memberikan suplemen-suplemen tersebut kepada kita.

Suplemen daripada Shaklee adalah suplemen yang diperbuat daripada bahan semulajadi yang bebas daripada bahan-bahan sintetik (boleh rujuk di sini).

Ibu-ibu, mari dapatkan:

Vita-lea (Multivitamin) - mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diesktrak daripada sayuran dan buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting, baca lanjut di sini

Ostematrix - diperbuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron, baca lanjut di sini

B-Complex - merupakan asik folik secara semula jadi yang pertama di dunia dengan kadar keboleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti, baca lanjut di sini

OmegaGuard - merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak Omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi, baca lanjut di sini


Mari dapatkan manfaat kesihatan kepada tubuh badan kita dan juga anak yang dikandung sekarang. Jika kita boleh menyediakan keperluan fizikal kepada anak kita, mengapa tidak untuk kesihatan mereka seterusnya untuk kesihatan dan kecergasan diri kita juga.

Seperti yang disarankan oleh Dr. Hamid Arshat, suplemen-suplemen ini penting untuk ibu yang mengandung, seterusnya berpantang selepas melahirkan dan yang menyusukan malah untuk sepanjang hayat seorang wanita. Ayuh! Hubungi saya segera!



** Semua testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

Boleh hubungi saya melalui:

sms: 012-2923 994
emel: adzah.adam[at]gmail.com
fb: LetsBeBeautifulTogether
Shaklee ID: 888149


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...